Login lemu.dk

Få adgang til over 300.000 forskellige produkter

Indtast din e-mail og få tilsendt din kode:

Fortryd
da

Kvalitets politik

Kvalitetspolitikken er baseret på vores forretningsstrategi, LM 4.0, og de tre strategiske fokusområder: Vær den bedste forretningspartner, Vær digital frontløber, Udnyt skalafordele.

LM 4.0 skal sikre, at Lemvigh-Müller er den foretrukne forretningspartner for vores leverandører samt kunder i industrien, byggeriet og installationssektoren, og at vi er kendetegnet som en ansvarlig, kompetent og kundedrevet virksomhed.

En afgørende faktor for, at vi er leverandørernes og kundernes foretrukne forretningspartner er, at vi bringer kvalitet ind i de produkter, leverancer og serviceydelser, vi tilbyder, samt i alle de underliggende processer samt kontaktpunkter, der er i det daglige samarbejde.

Vores kvalitetsarbejde har derfor fokus på at:
  • Kvalitetsbevidsthed er en naturlig del af medarbejdernes fokus
  • Leverandører vælges i overensstemmelse med vores egne kvalitetskrav
  • Bæredygtighed bliver synligt og konkret når kunden vælger produkter og services
  • Vores indsamlede data benyttes til systematiske forbedringer
  • Kvalitetssystemet er udformet så vi naturligvis overholder gældende lovgivning
  • Kvalitetsarbejdet gøres nærværende via synlige og it-understøttede processer og procedurer
  • Vi er bevidste om at kvalitetspolitikken kun er levende ved at have kompetente medarbejdere.



 



;